Välkommen till Damkommittén i Falkenbergs Golfklubb

Längre ner under "Allmän information" finns viktiga dokument från Damkommittén.

Alla damer i Falkenbergs Golfklubb är välkomna till oss!

Vårt huvudsakliga syfte är att anordna aktiviteter såsom tävlingar, utflykter/besök på andra banor m.m. i första hand till/för damer i Falkenbergs Golfklubb. Vi tävlar/spelar ca en gång per vecka på 9-hålsbanan, med några uppehåll för exempelvis Falkenbergsveckan.

Vi använder oss, till största delen, av anmälningar till tävlingar, resor och aktiviteter på Min Golf/Tävling.

Vår årsspelavgift för 2024 är 300 kr/person. Det inkluderar priser till alla tävlingar samt vissa inbjudningar/aktiviteter. I övrigt framgår eventuella kostnader i respektive anmälan på Min Golf/Tävling

Du anmäler att du vill vara med i Damkommittén och våra tävlingar etc. genom att anmäla dig och betala på Min Golf / Tävling / "Damkommittén - Anmälan".

Nu ser vi fram emot en rolig säsong med många glada skratt!

Har du frågor vänder du dig till någon av oss i Damkommittén.

Ledamöter i Damkommittén
Elisabeth Falkfält Mia Torlycke