Samarbetspartner till Falkenbergs GK

Vår golfanläggning har ca 200 000 besök under ett år. De flesta besöken är golfare som gästar vår bana, range, shop eller restaurang. Även vår hemsida är en populär besöksplats och den registerar årligen uppåt 100 000 besök. Så man kan säga, utan att överdriva allt för mycket, att vi är en populär mötesplats.

Vi erbjuder en rad olika möjligheter för ditt företag att både synas och/eller ha en aktivitet.

Förutom det så är det ett utmärkt ställe att nätverka och lära känna andra företag, dels på anläggning generellt och dels på våra nätverksträffar.

Klubben har även en omfattande verksamhet för våra juniorer och behöver stöd för att kunna erbjuda en bra verksamhet med proffesionella tränare. Som samarbetspartner till Falkenbergs GK gör du även en insats för ungdomars utveckling till golfare och bra människor.

Klubben kan erbjuda ett antal olika upplägg för dig som företagare, vår ambition är att erbjuda paket och tjänster som motsvarar era önskemål.

Om du och-/eller ditt företag är intresserad av att samarbeta med oss, det kan gälla företagsgolf, golfspel, företagsmedlemskap, reklampaket, tävlingsvärd, sponsra en tävling/junior m.m. hör av er.

Nätverket för golfare och företag som gillar gemenskap och affärer

Falkenberg GK Business Club

Profilering  -  Aktivering  -  Nätverkande

• Genomför aktiviteter som stimulerar nätverket och utvecklar gemenskap
  • Skapar och stärker mötesplatsen Falkenbergs GK
  • Satsar på utveckling av våra ungdomar genom att direkt stödja denna verksamhet. Här hittar vi morgondagens anställda i företagen
  • Trivsel och glädje

Företagsgolf

Vårt centrala läge och fantastiska logistik har bidragit till att vi är en populär anläggning för företagstävlingar. Det är många anläggningar som kan erbjuda en bra bana. Men det är få som kan erbjuda den logistik som vi kan. Ofta är det just logistiken som är avgörande faktorn när man vill arrangera en tävling. Från oss är det inte bara nära till city och ett fantastiskt boende. När man befinner sig runt klubbhuset är man nära till alla hål, övningsområde, parkering och restaurang.

Därför är vi den rätta anläggningen när det gäller arrangemang som ställer höga krav på logistik, möjligheten till shotgunstart , smidighet vad gäller monterbyggande, mat & dryck och boende i närheten.

Hålsponsor

Ett populärt sätt att synas på golfanläggningen är att vara hålsponsor. Här syns företagets namn eller logotype på teetavla, banans tryckta och digitala banguide, samt på samlingstavla vid klubbhuset

Värd för klubbtävling

Ett alternativ till att arrangera en egen företagstävling är att sponsra en klubbtävling och bjuda in egna gäster. På det viset kommer man mer eller mindre till ett dukat bord. Våra klubbtävlingar äger i regel rum på helger, mest partävlingar.

Som tävlingsvärd får man ett antal fria platser i tävlingen. Insatsen består i att man står för prisbordet på tävlingen. Som tävlingsvärd blir man också presenterad i nyhetsbrev och på klubbens hemsida.

Tävlingssponsring är ett perfekt sätt att känna på hur det går till att anordna en egen tävling.

Klubbens populäraste tävlingar sker under "Falkenbergsveckan" - vecka 29 varje år. Här kan företaget ställa upp ett prisbord, gärna med företagets egna produkter och samtidigt erbjuda personal och kunder att vara med i tävlingen.

- stötta vår juniorverksamhet -

Juniorpaket

Vi vill fortsätta utveckla vår juniorverksamhet och är tacksamma för allt stöd vi kan få vad gäller detta.

Detta paket är öronmärkt för detta

Juniorpaket A                    Företagsnamn på samlingstavla på området
5.000 kr                               2 greenfeebiljetter

Juniorpaket B                    Företagsnamn på samlingstavla på området